قالب جوملا

Easy to starts

خرید و دانلود مقاله

شما بلافاصله پس از خرید مقاله ، پروژه و ... میتوانید فایل خریداری شده را دانلود نمایید

بیشتر بخوانید..

Forum Support

منابع فارسی و لاتین

سایت پروژه 24 علاوه بر منابع فارسی سعی در ارائه منابع لاتین و بروز برای دانشجویان مینماید

بیشتر بخوانید..

Great docs & support

مقاله دانشجویی از منابع معتبر

پروژه 24 مقاله ها ، پروژه های دانشجویی و کلیه فایلهای خود را بررسی و سپس در دسترسی دانشجویان قرار میدهد ...

بیشتر بخوانید..

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.75 (2 رای)

b_150_100_16777215_00_images_porojeh_03182.jpgسیستم های شناسایی بیومتریك از مشخصه های فیزیكی فرد همانند اثر انگشت الگوی دست، ساختار عنبیه، رگ های دست فرد یا از مشخصه های رفتاری مانند: صدا دست خط یا حتی آهنگ و ریتم نوشتن استفاده می كند.  سیستم بیومتریك به جای مقایسه تصویرهای واقعی از الگوریتم ها و كدهای عددی برای تحلیل اطلاعات استفاده می كند.

این اطلاعات فضایی بسیار كم و در حد چند بیت اشغال می كند. امروزه ممكن است بارها در زندگی روزمره خود مثلا در فرودگاه ها، بیمارستان ها، هتل ها و سوپرماركت های بزرگ و حتی در پارك دیسنی Disney با این فناوری مواجه شوید. این اماكن هر روز بیش از گذشته خود را به سیستم شناسایی بیومتریك مجهز می كنند. این سیستم برای افزایش ضریب امنیت بر پایه ویژگی های فیزیكی و رفتاری شما بنا نهاده شده است. بیومتریك از دست خط، الگوی دست، الگوی صدا و ساختار عنبیه و رگ های شما برای شناسایی استفاده می كند. در این پروژه از چگونگی كاركرد این سیستم و اینكه چرا اكثر ساختمان های تجاری و حكومتی از این فناوری استفاده می كنند، باخبر می شویم.

کلمات کلیدی : بیومتریك و تشخیص هویت، نحوه عملكرد شناسایی از طرق مختلف، الگوی دست، الگوی صدا، اسكن از عنبیه، اسكن از شبكیه چشم، آینده بیومتریك، آیا بیومتریك به حریم شخصی تجاوز می كند، تصدیق هویت، تشخیص هویت، دست خط ، بیومتریک،

5,000 تومان

اخبار دانشگاهی

تماس سریع

Go to top