Menu

راه ارتباطی

سوالها و درخواستهای خود را میتوانید از راه ایمیل زیر ارسال بفرمایید:

pardazeshgaran24 [@] gmail.com

پاسخگویی به ایمیلها یک تا 5 ساعت بعد انجام خواهد شد

Easy to starts

خرید و دانلود مقاله

شما بلافاصله پس از خرید مقاله ، پروژه و ... میتوانید فایل خریداری شده را دانلود نمایید

بیشتر بخوانید..

Forum Support

منابع فارسی و لاتین

سایت پروژه 24 علاوه بر منابع فارسی سعی در ارائه منابع لاتین و بروز برای دانشجویان مینماید

بیشتر بخوانید..

Great docs & support

مقاله دانشجویی از منابع معتبر

پروژه 24 مقاله ها ، پروژه های دانشجویی و کلیه فایلهای خود را بررسی و سپس در دسترسی دانشجویان قرار میدهد ...

بیشتر بخوانید..

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.83 (3 رای)

 b_150_100_16777215_00_images_porojeh_0653.jpgدر این پروژه به بررسی انواع سیستمهای تعلیق با توجه به جلو محرک، عقب محرک و چهار چرخ محرک بودن آنها پرداخته می شود و مزایا و معایب هریک بیان می گردد. سپس هندسه مرکز و محورهای غلتش بیان می گردد. در پایان حرکت چرخ ها و زوایای چرخ و فرمان و همچنین تاثیر نیروهای مختلف روی تغییرات زوایا و موقعیت چرخ ها بررسی می گردد.

 


فهرست :

فصل اول

 انواع سیستمهای تعلیق و محرک

 اکسل های عقب و جلو

 سیستم تعلیق مستقل

 نیازمندی های سیستم تعلیق

 سیستم تعلیق طبق دار دوبل

 سیستم تعلیق مک فرسون استرات و استرات دمپر

 سیستم تعلیق بازوی کشنده اکسل عقب

 سیستم تعلیق شبه بازوی کشنده اکسل عقب

 اکسل یکپارچه

 طراحی استاندارد موتور جلو

 مزایا و معایب طراحی استاندارد

 اکسل غیر محرک جلو

 اکسل متحرک عقب

 موتور عقب و مرکزی

  محرک جلو

 انواع طراحی

 مزایا ومعایب محرک جلو

 اکسل جلو محرک

 اکسل عقب محرک

چهار چرخ محرک

 مزایا ومعایب چهار چرخ محرک

 انتخاب دستی چهار چرخ محرک در خودروهای شهری ومسافری

 انتخاب دستی چهار چرخ محرک در خودرو های باری و سنگین

چهار چرخ محرک دائمی؛ خودروی سواری در اصل جلو محرک

 چهار چرخ محرک دائمی؛ خودروی سواری بر اساس طراحی استاندارد

فصل دوم

سینماتیک والاستو سینماتیک اکسل

اهداف تنظیمات اکسل

فاصله بین محورعقب وجلو(wheel base)

فاصله بین دوچرخ یک محور (پهنای tread )

مرکز غلتش و محور غلتش

 تعاریف

محور غلتش بدنه

 مرکز غلتش بدنه در سیستم های تعلیق مستقل

 مرکز غلتش بدنه در اکسل های لنگی مرکب

 مرکز غلتش بدنه دراکسل های یکپارچه

کمبر

 مقادیر و داده های کمبر

 تغییرات سینماتیکی کمبر

 محاسبه تغییرات کمبر توسط طراحی

 کمبر غلتشی هنگام دور زدن

 کمبر الاستیکی

زاویه سر کجی ( toe-in ) وخود فرمانی

زاویه سرکجی وزاویه حرکت عرضی،  داده ها وتلرانس ها

 تغییرات سینماتیکی سرکجی ( toe-in )

تغییرات toe-in  توسط فرمان دهی غلتشی

تغییرات toe-in توسط نیروهای جانبی

 تغییرات toe-in  توسط نیروهای طولی

نسبت فرمان پذیری وزاویه فرمان پذیری

 زاویه فرمان پذیری

 track ودایره های گردش

 نسب سینماتیکی فرمان

 نسب دینامیکی فرمان

راست کننده فرمان

انحراف وآفست کینگ پین روی زمین

 رابطه بین انحراف وآفست کینگ پین روی زمین (شعاع دوران)

 اهرم نیروی ترمزی

 اهرم نیروی طولی

 تغییرات درآفست کینگ پین

  کستر

 زاویه وکشش کستر

 کستر وحرکت مستقیم

 گشتاورهای راست کننده هنگام دور زدن

 انحراف کینگ پین، تغییرات کمبر و کستر در ورودی فرمان

 تغییرات کستر در مسیر حرکت چرخ جلو

 مسیر حرکت چرخ وابسته به چرخش شغال دست فرمان عقب

 تجزیه نیروی عمودی چرخ روی کستر

 تنظیمات و تلرانس ها

 اندازه گیری کستر، انحراف کینگ پین ، کمبر و  تغییرات toe-in

مکانیزم ضد شیرجه وضد سقوط

 توصیف مفهوم

 قطب  pitch جلوی خودرو

 قطب pitch عقب خودرو

شامل 343 صفحه پایان نامه در قالب PDF

5,000 تومان












اخبار دانشگاهی

Go to top