قالب جوملا
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

b_150_100_16777215_00_images_porojeh_03475.jpgاین پروژه به زبان C و در برنامه CodeVision برنامه نویسی شده و به همراه فایل شبیه ساز در برنامه Proteus می باشد.

این پروژه به علت استفاده از بافر کامل بوده و نمایشگر بدون چشمک زدن و بسیار دقیق عمل میکند. در این پروژه امکان تنظیم ساعت و دقیقه افزوده شده و نمایش ساعت به شکل AM برای اوقات صبح و PM برای نمایش اوقات بعدظهر است. این پروژه بینظیر برای قدردانی بابت استفاده از سایت پروژه دات کام طی سالیان گذشته ارسال می گردد. با تشکر از تمامی زحمات شما.
تایمر کانتر صفر یا دو در برخی از میکرو کنترولرها این قابلیت را دارند که به صورت غیر همزمان کار کنند یعنی پالس مورد نیاز خودشان را نه از نوسان ساز دریافت کنند بلکه از یک کریستال ۳۲٫۷۶۸KHz که به پایه های TOSC1 , TOSC2 متصل شده دریافت می کنند. حال فلسفه این عدد ۳۲٫۷۶۸ چی؟ با استفاده از این نوسان ساز و انتخاب N=128 می توان دقیقا هر یک ثانیه یک سریز در تایمر داشته باشم یعنی اگر تایمر با این فرکانس کار بکند از ۰۰H شروع و به FFH برسید ۱ ثانیه طول میکشد که با استفاده از این قضیه می توان یه RTC ساعت واقعی طراحی کرد.
کلمات کلیدی : نرم افزار CodeVision ، شبیه سازی با برنامه برنامه Proteus ، استفاده از بافر در میکروکنترلر ، چشمک زدن نمایشگر میکروکنترلر، تایمر کانتر میکروکنترلر، نوسان ساز، سرریز در تایمر، دانلود پروژه avr ، دانلود رایگان پروژه شبیه سازی با میکروکنترلر، آموزش برنامه نویسی codevision ، طراحی ساعت

7,000 تومان

اخبار دانشگاهی

Go to top