قالب جوملا
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

b_150_100_16777215_00_images_porojeh_03467.jpgویروسها، کرمها و تروجانها برنامه های بدی هستند که می توانند باعث خطر برای کامپیوتر شما و اطلاعات آن شوند.

آنها می توانند سرعت اینترنت را پایین بیاورند و آنها حتی ممکن است از کامپیوتر شما برای بخش کردن خودشان برای دوستانتان، آشنایان، شرکت محل کار استفاده کنند و در آدرس مجازی باقی بمانند. خبرهای خوب آن است که با یک جلوگیری اندک و تعدادی مفهوم رایج خوب شما احتمالا کمتر قربانی اینها هستید . به نظر می رسد این پیش قدم شدن شما برای جلوگیری تمام فامیل شما را محافظت می کند. بخوانید برای یادگرفتن درباره مشخصه ها و تفاوتهای ویروسها ، کرمها وتروجانها .
ویروس یک تکه کد کامپیوتر است که خودش وابسته به یک برنامه یا فایل است بنابراین آن می تواند از کامپیوتر به کامپیوتر پخش شود. ویروسها می توانند موجب خطر نرم افزار، سخت افزار و فایلهای شما باشند.
ویروس : کد نوشته شده با مفهوم روشن : تکرار خودش . یک ویروس برای پخش از کامپیوتر به کامپیوتر توسط وابستگی خودش به یک دسته برنامه تلاش می کند. آن ممکن است برای سخت افزار، نرم افزار یا اطلاعات خطرناک باشد. فقط دامنه ویروسهای انسانی درشدت از۱ بولا به ۲۴ ساعت فلو، دامنه ویروسهای کامپیوتر ازرنج آوری مختصر تا مخرب محض. اخبار جدید آن هست که یک ویروس واقعی بدون اقدام انسان برای حرکت آن پخش نمی شود، مثل اشتراک فایل یا فرستادن ای میل.


 فهرست :

–  ویروس چیست؟

–   کرم چیست؟

– تروجان چیست؟

–  چطور کرمها و ویروسهای دیگر پخش می شوند؟

–  چطور می توان اثر کرم یا ویروس داشت؟

–  کاهش خطر ویروس

4,000 تومان

اخبار دانشگاهی

Go to top