قالب جوملا

Easy to starts

خرید و دانلود مقاله

شما بلافاصله پس از خرید مقاله ، پروژه و ... میتوانید فایل خریداری شده را دانلود نمایید

بیشتر بخوانید..

Forum Support

منابع فارسی و لاتین

سایت پروژه 24 علاوه بر منابع فارسی سعی در ارائه منابع لاتین و بروز برای دانشجویان مینماید

بیشتر بخوانید..

Great docs & support

مقاله دانشجویی از منابع معتبر

پروژه 24 مقاله ها ، پروژه های دانشجویی و کلیه فایلهای خود را بررسی و سپس در دسترسی دانشجویان قرار میدهد ...

بیشتر بخوانید..

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)
b_150_100_16777215_00_images_porojeh_0767.jpgوقتی صحبت از آلودگی هوا می شود فکر همه به سراغ خودرو ها و تعداد زیاد آن ها می رود و راه کار هم که ارائه می دهند این است: استفاده از وسایل نقلیه عمومی! اگر منظور مسئولین محترم از وسایل نقلیه عمومی این اتوبوس ها باشد که آلودگی این ها از  100 خودرو بنزین سوز هم بیشتر است.
 
علاوه بر این دود این اتوبوس ها همه همشهریان را کلافی کرده مخصوصا زمانی که از عرض خیابان رد می شوند و ناگهان اتوبوسی در کنارتان گاز بدهد… این پروژه محاسباتی در مورد تخمین مقدار آلاینده های تولید شده توسط اتوبوس های پایانه آزادی انجام داده است . سپس چند فناوری مورد استفاده برای کاهش انواع آلاینده ها را توضیح داده است و در انتها برای کاهش دادن غلظت آلاینده های مختلف راهکار خود را ارائه داده است.

کلمات کلیدی: کربن مونواکسید، اکسید های نیتروژن، چرخه نوری نیتروژن دی اکسید، اکسید های سولفور، تاثیر sox بر روی انسان، منابع ذرات معلق، جلوگیری از ایجاد ذرات معلق، تاثیر ذرات معلق بر سلامتی انسان، ذرات معلق آلی، هیدروکربن ها، کاتالیست کانورتورها، تئوری اکسیداسیون کاتالیتیک، بار آلاینده، ماشین های آلوده کننده هوا، سیستم زیست پالاینده، ریخت شناسی، بیوفیلتر، زیست پالاینده چند فازی، حذف اکسید های نیتروژن و گوگرد ،غلظت آلاینده های اتوبوس،
3,000 تومان

اخبار دانشگاهی

تماس سریع

Go to top