قالب جوملا

Easy to starts

خرید و دانلود مقاله

شما بلافاصله پس از خرید مقاله ، پروژه و ... میتوانید فایل خریداری شده را دانلود نمایید

بیشتر بخوانید..

Forum Support

منابع فارسی و لاتین

سایت پروژه 24 علاوه بر منابع فارسی سعی در ارائه منابع لاتین و بروز برای دانشجویان مینماید

بیشتر بخوانید..

Great docs & support

مقاله دانشجویی از منابع معتبر

پروژه 24 مقاله ها ، پروژه های دانشجویی و کلیه فایلهای خود را بررسی و سپس در دسترسی دانشجویان قرار میدهد ...

بیشتر بخوانید..

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رای)

b_150_100_16777215_00_images_porojeh_0895.jpgاین تحقیق به منظور بررسی نگرش دانش آموزان دبیرستانهای دولتی شهرستان کوهدشت در مورد استفاده از خدمات مشاوره و راهنمایی انجام شده و اینکه ایا بین موفقیت تحصیلی و راهنمایی شغلی دانش آموزانی که از خدمات  مشاوره و راهنمایی استفاده کرده اند و گروهی که استفاده نکرده اند، تفاوت معنادار وجود دارد؟

 

آیا بین موفقیت تحصیلی و راهنمایی شغلی دانش آموزانی که از خدمات مشاوره استفاده کرده اند و گروهی که استفاده نکرده اند؛ از لحاظ رشته تحصیلی و سن  تفاوت معناداری وجود دارد؟ روش تحقیق بر حسب نحوه گردآوری داده ها توصیفی پیمایشی بوده و جامعه آماری تمامی دانش آموزان دبیرستانهای دولتی شهرستان کوهدشت که در سال تحصیلی 88-87 به تحصیلی اشتغال داشته اند  که تعداد آنها 2524 نفر بود شامل دو گروه ، گروهی که از راهنمایی و مشاوره استفاده کرده اند و گروهی که استفاده نکرده اند، از گروه اول 35 نفر و از گروه دوم 65 نفر به روش تصادفی طبقه بندی نمونه گیری شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روشهای آماری توصیفی و استنباطی استفاده شده است .  به همین منظور پرسشنامه ای با مقیاس چند درجه ای دیکرت تهیه شده است . برای تعیین اعتبار پرسشنامه ، ضریب آلفای کرونباخ گردیده است.  و همچنین از آزمون های T و ANOVA و Scheffe ( شفه) برای تجزیه و تحلیل فرضیات استفاده شده است .

فهرست :

فصل اول : مقدمات و کلیات

–  مقدمه

–  بیان مسئله

–  اهداف تحقیق

–  ضرورت و اهمیت تحقیق

–   حدود طالعاتی

فصل دوم: مبانی نظری

–  بخش اول سابقه تاریخی

– مقدمه

–  سابقه تاریخی راهنمایی و مشاوره

–  راهنمایی و مشاوره تحصیلی و شغلی

–  راهنمایی و مشاوره  شغلی در ایران

–   راهنماییی و مشاوره در ایران تا قبل از انقلاب اسلامی

–   راهنمایی و مشاوره بعد از انقلاب اسلامی

– انجمن مشاوران ایران

بخش دوم: رویکردهای راهنمایی و مشاوره

–  جامعه پذیری

–  تعریف جامعه پذیری

–  هدفهای جامعه پذیری

–  آموزش و پرورش در جامعه شناسی امیل دورکیم

–  نظریه ها و کارکردهای مشاوره

– مشاوره مراجع محوری

–  مشاوره عقلانی – عاطفی ( الیس )

–  نظریه های روان تحلیلی

– مشاوره فردی ( آدلر)

بخش سوم: راهنمایی و مشاوره و انواع آن

–  تعریف راهنمایی

–  تعریف مشاوره

– تفاوت راهنمای و مشاوره

–  تعریف راهنمایی شغلی و حرفه ای

–  تفاوت راهنمایی شغلی و مشاوره شغلی

– اهداف راهنمایی و مشاوره

– هدفهای راهنمایی تحصیلی

–  هدفهای راهنمایی شغلی

– ضرورت راهنمایی و مشاوره

– انواع راهنمایی

–  مشاوره تحصیلی در دبیرستان

–  اصول اساسی راهنمایی

– وظایف مشاوره تحصیلی

– اهم وظایف مشاوران

– نقش مشاوران در امور تحصیلی

–  نقش مشاوران در پیشرفت شغلی

– فرضیات تحقیق

– تعاریف عملیاتی

بخش چهارم: تحقیقات انجام شده

– تحقیقات داخلی

– تحقیقات خارجی

فصل سوم: روش تحقیق

–  مقدمه

–  روش تحقیق

– جامعه آماری

– روش نمونه گیری

–   ابزار گردآوری اطلاعات

– اعتبار پرسش نامه

–  روش گردآوری اطلاعات

–  روش تجزیه و تحلیل اطلاعات

فصل چهارم : یافته های تحقیق

– مقدمه

–  اطلاعات توصیفی

–  الف:اطلاعات عمومی مربوط به نمونه

–  توضیع سنی واحدهای نمونه

– توضیع واحدهای نمونه بر حسب رشته تحصیلی

–  توضیع واحدهای نمونه بر حسب میزان تحصیلات

– توضیع واحد های نمونه بر حسب معدل سال گذشته

–  ب:اطلاعات مربوط به هر گروه از واحد های نمونه

–   ج:میانگین و انحراف استاندارد سوالات پرسشنامه

–  د:چگونگی پاسخگویی نمونه های هر گروه به سوالات پرسشنامه

– یافته های تحلیلی

–  بررسی فرضیات

–   آزمون t برای فرضیه اصلی

–آزمون F برای فرضیه فرعی 1

– آزمون F برای آزمون فرعی 2

3,000 تومان

اخبار دانشگاهی

تماس سریع

Go to top