قالب جوملا

Easy to starts

خرید و دانلود مقاله

شما بلافاصله پس از خرید مقاله ، پروژه و ... میتوانید فایل خریداری شده را دانلود نمایید

بیشتر بخوانید..

Forum Support

منابع فارسی و لاتین

سایت پروژه 24 علاوه بر منابع فارسی سعی در ارائه منابع لاتین و بروز برای دانشجویان مینماید

بیشتر بخوانید..

Great docs & support

مقاله دانشجویی از منابع معتبر

پروژه 24 مقاله ها ، پروژه های دانشجویی و کلیه فایلهای خود را بررسی و سپس در دسترسی دانشجویان قرار میدهد ...

بیشتر بخوانید..

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

b_150_100_16777215_00_images_porojeh_01411.jpgپورتفوليو پروژه ها مجموع هاي از پروژ ه ها است كه براي تسهيل مديريت اثربخش آن امور در جهت نيل به اهداف استراتژيك، به صورت يكپارچه مديريت ميشوند. در اين پورتفوليو بايد تمام پروژه ها را با هم ديد و تجزيه و تحليل و كنترل نمود و براي به دست آوردن حداكثر سود، مقايسه و دوباره منابع را به آن اختصاص داد.

هدف مديريت پورتفوليو پروژ ه ها تحقق بخشيدن به سودها ومنافع در سازمان به وسيله به كارگيري رويكردي سازماني در مديريت پروژه مي باشد. مديريت پورتفوليو پروژ ه ها با تنظيم اهداف، اجرا و دوباره تخصيص دهي منابع، بررسي شاخص ها و توازن در مديريت پورتفوليو پروژه ها، سطح ريسك تاخير يا شكست در پروژ ه ها را به حداقل مي رساند و با بررسي هاي دوره اي احتمال خطاي برنامه ريزي واجرا و كنترل را كاهش داده و موجبات تعالي سازمان را بوجود ميآورد.

کلمات کلیدی : پورتفوليو، آنالیز پروژه، مدیریت اثربخش، تجزیه و تحلیل پروژه ، تنظیم اهداف پروژه، حمیدرضا وفادار، بودجه بندی پورتفولیو، مقاله رشته مدیریت، تحلیل فازی، فلسفه وجودی، نیازهای درونی سازمان، تعریف شاخصهای ارزیابی پروژه ها ،رتبه بندی پروژه ها، حمیدرضا وفادار،

5,000 تومان

اخبار دانشگاهی

تماس سریع

Go to top