قالب جوملا

Easy to starts

خرید و دانلود مقاله

شما بلافاصله پس از خرید مقاله ، پروژه و ... میتوانید فایل خریداری شده را دانلود نمایید

بیشتر بخوانید..

Forum Support

منابع فارسی و لاتین

سایت پروژه 24 علاوه بر منابع فارسی سعی در ارائه منابع لاتین و بروز برای دانشجویان مینماید

بیشتر بخوانید..

Great docs & support

مقاله دانشجویی از منابع معتبر

پروژه 24 مقاله ها ، پروژه های دانشجویی و کلیه فایلهای خود را بررسی و سپس در دسترسی دانشجویان قرار میدهد ...

بیشتر بخوانید..

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

b_150_100_16777215_00_images_porojeh_03435.jpgبا توجه به اینکه امروزه برقراری مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به تجارت B2B در سازمان ها به امری حیاتی برای بقای سازمان تبدیل شده اند و توجه به مشتریان و حفظ آن ها و پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری به تجارت B2B از مهمترین مسائلی هستند که مدیران خواهان برطرف شدن آنها در زمان مناسب می باشد.

بنابراین با اجرای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به تجارت B2B سعی میشود از تمام پتانسیل های موجود هر مشتری بهترین استفاده صورت گیرد، زیرا هزینه بدست آوردن مشتری جدید بیشتر از هزینه جلب رضایت مشتری موجود و استفاده از این پتانسیل است. ایران ترانسفو یکی از سازمان هایی میباشد که در آن ارتباط با مراجعه کنندگان اهمیت بالایی دارئد. سازمان با ارتباط مناسبی که با مراجعه کنندگان دارد و همچنین از طریق اینترنت میتواند اعتماد آنها را برای داشتن رفتاری مناسب جلب نماید. لذا باید اهمیت استفاده از مدلی مناسب جهت پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به تجارت B2B را در ایران ترانسفو مورد مطالعه قرار داد.

فهرست :

مقدمه

اهداف اساسی از انجام تحقیق

استراتژی های پژوهشی

جامعه آماری

روش نمونه گیری

جدول حجم نمونه

ابزار سنجش و اندازه گیری و جمع آوری داده ها

آلفای کرونباخ برای فرضیات

فرایند سنجش رضایتمندی مشتریان نهایی

تجزیه و تحلیل داده ها

وضعیت ایران ترانسفو و رضایتمندی مشتریان از این شرکت

میزان رضایتمندی از کیفیت محصول

میزان رضایتمندی از کیفیت خدمات مالی

وفاداری مشتریان

نتیجه گیری و جمع بندی

5,000 تومان

اخبار دانشگاهی

تماس سریع

Go to top