قالب جوملا
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

b_150_100_16777215_00_images_porojeh_03412.jpgسیمیولینک یک ابزار شبیه‌سازی همراه با نرم‌افزار متلب است. موارد استفاده از سیمیولینک عمومی هستند و مانند بسیاری دیگر از نرم‌افزارهای شبیه‌سازی مهندسی، منحصر به کاربردهای خاصی نیست؛ که این مورد مزایا و معایب متفاوتی را برای سیمیولینک ایجاد می‌کند.

با استفاده از سیمولینک می‌توان رفتار یک سیستم را بدون نیاز به ساختن آن تحلیل نمود. در نتیجه یک مهندس با استفاده از سیمولینک می‌تواند علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه و زمان به بررسی تأثیر اغتشاشات یا سایر عوامل ورودی بر عملکرد یک سیستم بپردازد. همچنین شبیه‌سازی سیستم‌ها این توانایی را در اختیار می‌گذارد تا عکس‌العمل یک سیستم در صورت تغییر پارامترهای ورودی آن به خوبی شناخته شود. سیمولینک به صورت یک کتابخانه در نرم‌افزار MATLAB عرضه شده است که شبیه‌سازی توسط بلوک‌های این کتابخانه به صورت دیاگرام‌های بلوکی انجام می‌شود..
کلمات کلیدی :  آموزش سیمیولینک، کتاب سیمیولینک، آموزش تصویری سیمیولینک، نرم افزار سیمیولینک، شبیه سازی سیمیولینک، سیمیولینک متلب، تحلیل با سیمیولینک، دیاگرام های بلوکی، آموزش Simulink ، سیمیولینک چیست؟

5,000 تومان

اخبار دانشگاهی

Go to top