قالب جوملا

Easy to starts

خرید و دانلود مقاله

شما بلافاصله پس از خرید مقاله ، پروژه و ... میتوانید فایل خریداری شده را دانلود نمایید

بیشتر بخوانید..

Forum Support

منابع فارسی و لاتین

سایت پروژه 24 علاوه بر منابع فارسی سعی در ارائه منابع لاتین و بروز برای دانشجویان مینماید

بیشتر بخوانید..

Great docs & support

مقاله دانشجویی از منابع معتبر

پروژه 24 مقاله ها ، پروژه های دانشجویی و کلیه فایلهای خود را بررسی و سپس در دسترسی دانشجویان قرار میدهد ...

بیشتر بخوانید..

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

b_150_100_16777215_00_images_porojeh_01277.jpgزمانی که اولین سایت ها به وجود آمد هیچ کس نمی دانست که قرار است چند سال بعد همان سایت ها به چه شکل هایی تغییر کنند. آن زمان تقریبا تمامی سایت ها به صورت ایستا و یا به اصطلاح Static بودند. اما چند سالی نگذشت که با ورود فناوری های جدید و همچنین زبان های برنامه نویسی تحت وب صفحات ثابت جای خود را به صفحات داینامیک و پویا داد.

 

یکی از مواردی که تاثیر زیادی بر این تغییر گذاشت استفاده از زبان های برنامه نویسی جدید تحت وب بود. زبان هایی که قدرت پردازشی به صفحات می داد و دیگر به این صورت نبود که ارتباط یک طرفه باشد. به عبارتی کاربر هم با سایت مورد نظر خود در ارتباط بود و به هر عملی که او انجام می داد سایت نیز از خود واکنشی را نشان می داد. دو زبان برنامه نویسی که از چندین سال قبل به دنیای سایت ها قدم گذاشتند محصول دو رغیب بودند. ASP.Net که محصول دستان مهندسان مایکروسافت بود و PHP هم بالعکس شبیه به متعلقاتش یک پروژه کدباز بود و البته این دو هنوز هم رغیبی جدی برای هم به شمار می روند. از نظر ساختار این دو هیچ گونه تشابهی به هم نداشتند و ندارن و حتی هر دو بر روی سیستم عامل های مجزا اجرا می شوند. ASP.Net برروی سرور های ویندوز و PHP هم بر روی سرورهای لینوکس. البته می توان PHP را روی سرور های ویندوز هم اجرا نمود.

کلمات کلیدی :  انواع زبان های برنامه نویسی تحت وب، آشنایی با HTML، کد نویسی CSS، اسکریپت نویسی، جاوا اسکریبپت، آشنایی با وب 2، وب معنایی، امنیت وب، تفاوت جاوا و جاوا اسکریپت، JQuery چیست، دات نت فریمورک چیست، زبان برنامه نویسی ASP، زبان برنامه نویسی PHP، وب سرور ها، محبوبیت زبانهای برنامه نویسی

5,000 تومان

اخبار دانشگاهی

تماس سریع

Go to top