قالب جوملا

Easy to starts

خرید و دانلود مقاله

شما بلافاصله پس از خرید مقاله ، پروژه و ... میتوانید فایل خریداری شده را دانلود نمایید

بیشتر بخوانید..

Forum Support

منابع فارسی و لاتین

سایت پروژه 24 علاوه بر منابع فارسی سعی در ارائه منابع لاتین و بروز برای دانشجویان مینماید

بیشتر بخوانید..

Great docs & support

مقاله دانشجویی از منابع معتبر

پروژه 24 مقاله ها ، پروژه های دانشجویی و کلیه فایلهای خود را بررسی و سپس در دسترسی دانشجویان قرار میدهد ...

بیشتر بخوانید..

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

b_150_100_16777215_00_images_porojeh_03076.jpg هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر درس پژوهی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی در مدارس شهرستان میناب بوده است. جامعه آماری این پژوهش رادانش آموزان راهنمایی شهرستان میناب (منطقه آموزشی هشتبندی) تشکیل می دهند که جامعه نمونه با حجم۳۰ نفر به روش تصادفی انتخاب شده اند. ابزار اندازه گیری و گرد آوری اطلاعات، فرم درس پژوهی و نمرات پایان ترم دانش آموزان بود.

آزمون آماری استفاده شده در این تحقیق، همبستگی اسپیرمن و رگرسیون خطی بوده که نتایج نشان می دهد که بین درس پژوهی با پیشرفت تحصیلی در سطح ۰٫۰۱ رابطه معنادار مثبت وجود دارد. همچنین، یافته ها نشان می دهد با توجه به معنادار بودن مقادیرt به ازای هر واحد تغییر در متغیر درس پژوهی به میزان ۰٫۹۸ در متغیر پیشرفت تحصیلی تغییرات حاصل گردیده است.

فهرست :

مشخصات

چکیده

مقدمه

مفهوم شناسی

تئوری و پیشینه تحقیق

مواد و روش ها

بحث اصلی

نتیجه گیری

منابع

4,000 تومان

اخبار دانشگاهی

تماس سریع

Go to top