قالب جوملا

Easy to starts

خرید و دانلود مقاله

شما بلافاصله پس از خرید مقاله ، پروژه و ... میتوانید فایل خریداری شده را دانلود نمایید

بیشتر بخوانید..

Forum Support

منابع فارسی و لاتین

سایت پروژه 24 علاوه بر منابع فارسی سعی در ارائه منابع لاتین و بروز برای دانشجویان مینماید

بیشتر بخوانید..

Great docs & support

مقاله دانشجویی از منابع معتبر

پروژه 24 مقاله ها ، پروژه های دانشجویی و کلیه فایلهای خود را بررسی و سپس در دسترسی دانشجویان قرار میدهد ...

بیشتر بخوانید..

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

b_150_100_16777215_00_images_porojeh_03308.jpgوظيفه اوليه آمار، كه صرفا” عبارت است از جمع آوري و نمايش داده ها بود،كاملا”تغيير كرده است و نقش جديد آن،فراهم آوردن ابزارهايي تحليلي است كه با استفاده از آنها بتوان داده ها را به طور مؤثر جمع آوري كرد و از آنها معاني لازم را بيرون كشيده و تفسير نمود.

با استفاده از مفاهيم و روشهاي آماري مي توان از روي نمونه، نتيجه گيريهاي معتبري در مورد جامعه به عمل آورد .علم آمار در تمام آن دسته از فعاليتهاي بشري كه در آنها،اثبات ادعاها و طبقه بندي اطلاعات مبتني بر شواهد تجربي است،حضور دارد. وزن وسن کودک از نظر سازمان جهانی بهداشت از مهمترین شاخص های سنجش سلامت محسوب می شود .

از سوی سازمان جهانی بهداشت وزن نرمال برای کودکان در زمان تولد وزنی بالای 5/2 کیلو گرم تعیین شده است . ما معتقد هستیم بین سن مادر و وزن کودک در زمان تولد رابطه وجود دارد و این یک فرض برای مطالعه ما می باشد .  سن نرمال برای مادران در زمان بارداری 18 -35 سال تعیین شده است  بنابراین سن مادر بالاتر یا پایین تر از این مقیاس هم برای مادر وهم برای کودک عامل خطر محسوب می شود.  سن کم مادر سو و افزایش سن مادر برای بارداری خطرناک می باشد وممکن است برای کودک ناهنجاری به دنبال داشته باشد. ما در پی این هستیم که رابطه ای بین سن مادر و وزن کودک در زمان تولد بیابیم . ما به وجود چنین رابطه ای اعتقاد داریم و باید آن را به اثبات برسانیم . پژوهش های دیگری  نیز مشابه با این موضوع تاکنون صورت گرفته است ولی دامنه مکانی وزمانی آن با مطالعه ما متفاوت بوده است .

سرفصل :

آمار چيست؟

تعريف آمار

نقش آمار در زندگي روزمره

ارتباط متقابل آمار و ساير رشته ها

عمل آماری

هدف ها ی  اصلي آمار عبارتند از

روش‌های آماری

جمع آوری داده ها

جدول شماره 1- فراوانی داده ها

جدول شماره 2 – فراوانی سن مادران باردار

نمودار مستطیلی

نمودار دایره ای

فراوانی وزن کودکان در بدو تولد

یافته های پژوهش

5,500 تومان

اخبار دانشگاهی

تماس سریع

Go to top