رنگ یکی از مشخصات اغذیه است که به وسیله احساس بینایی درک شده و از نظر پذیرش مصرف کننده بسیار مهم است زیرا تقریبا تمام غذاها از هنگامی که به صورت خام بوده تا زمانی که به صورت غذای کامل تبدیل شود با یک رنگ قابل قبول برای مصرف کننده شناخته می شود رنگ و طعم اغذیه در بسیاری موارد به هم مربوط می باشند.
آیا می شود اشیاء را از دید چشم ها و یارادارها پنهان کرد ؟ این سوالی است که توجه بسیاری از محققین و دانشمندان را به خود جلب کرده است. اخیرا امکان طراحی دستگاههای پنهان ساز که قادر هستند اشیاء را از دید امواج الکترومغناطیسی پنهان کنند به طور بسیار فعالی مطالعه شده است.
با تو جه هزینه های بازاریابیبه شتاب روند جهانی و بحران های اقتصادی جهانی که کلیه کشور ها را بصورت مستقیم و غیر مستقیم تحت تاثیر قرار می دهد عبور از بحران برای شرکتها از اهمیت بالایی برخوردار است لذا یکی از راه های برون رفت از بحران، مدیریت بر هزینه های بازاریابی است.